Pogoji poslovanja v naši spletni trgovini

Splošni pogoji poslovanja ribiške trgovine SULC, so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov(ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih Komunikacijah (ZEKom-1). Svetujemo vam, da pred naročilom naših izdelkov, preberete spodaj navedene pogoje poslovanj, kajti z vsako transakcijo preko naše spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. 
S spletno trgovino www.sulc.si upravlja podjetje Igor Starič s.p., Sneberska cesta 20e, 1260 Ljubljana Polje, matična številka: 5898869000, davčna številka: SI90809777, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Sulc, pravice in obveznosti uporabnika trgovine ter urejajo poslovni odnos med Igor Starič s.p. in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).Uporabnik je ob oddaji vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 
Naše podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne okvare strojne ali programske opreme zaradi obiska naše spletne strani.
 
Naročilo
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino sulc.si in s potrjeno registracijo v spletno trgovino postanete uporabnik in pridobite pravico do nakupa v spletni trgovini sulc.si. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika povezujeta z vsemi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Kupoprodajna pogodba med Igor Starič s.p. in kupcem je v spletni trgovini sulc.si sklenjena v trenutku, ko sulc.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na na sulc.si.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem obvestiti na telefonsko številko 041 629-521 ali po e-mailu na naslov sulc@siol.net. Če je naročilo že odpremljeno pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
 
Plačilni pogoji
Vse navedene cene so v EUR ter vključujejo predpisani DDV. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe cen brez predhodnega opozorila in morebitnih napak. Plačilo naročenih izdelkov je možno z gotovino po povzetju ali po predračunu. Stroške pošiljanja plača naročnik blaga in se obračunavajo po veljavnem ceniku hitre pošte, pošta Slovenija, kot odkupna pošiljka.
 
Rok dobave
Za artikle, ki so na zalogi odpošljemo  v roku 5 delovnih dni po prejemu naročila. V kolikor naročenega artikla ni na zalogi, vas bomo pisno obvestili po elektronski pošti, ter artikle dobavili v najkrajšem možnem času. Naročene izdelke pošiljamo po povzetju. Če vas takrat ni doma, vam pošta pusti obvestilo o prispeli pošiljki.
 
Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca:sulc@siol.net
Dopis : Odstop od pogodbe-vračilo v 14 dneh, mora vsebovati:
Naslov - Igor Starič s.p., Sneberska cesta 20e, 1260 Ljubljana Polje
- Obveščamo vas, da odstopamo od pogodbe za naslednje blago:______________________
- Datum računa za prejeto blago:___________________________
- Ime in priimek:____________________
- Naslov:_______________________
- Sklicna številka računa:_______________________
- Številka naročila:_____________________________
Vračilo kupnine se vrne z bančnim nakazilom na posredovano številko bančnega računa:
SI56________________________________ odprt pri banki_______________________
Datum in podpis kupca___________________________
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago vrne po pošti na naslov podjetja Igor Starič s.p., Sneberska cesta 20e, 1260 Ljubljana Polje ali ga osebno prinese v  poslovalnico podjetja, Trgovina Sulc, Dolenjska cesta 43, Ljubljana.
Potrošnik mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno. Potrošnik blago ne sme neovirano  uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona.
 
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora obvestiti o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Reklamacije
Blago, ki ste ga naročili morate preveriti takoj zaradi možnih poškodb pri transportu, ter ga reklamirati takoj (zapisnik hitre pošte) in pisno sporočiti v roku 8 dni  na naslov STARIČ IGOR S.P. Sneberska 20e , Ljubljana ali po elektronski pošti, v nasprotnem primeru vam reklamacije ne bomo priznali.
 
Pritožbe
Ponudnik spletne trgovine spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na naslov Igor Starič s.p., Sneberska cesta 20e, 1260 Ljubljana Polje ali na e-pošto sulc@siol.net. Ponudnik vam bo v petih dneh potrdil, da je pritožbo prejel in sporočil kako dolgo jo bo obravnaval, vseskozi vas bo tudi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 
Varovanje osebnih podatkov
Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z uredbo (EU)2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Trgovina z ribiško in lovsko opremo Igor Starič s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Igor Starič s.p., kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom

https://ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL